zondag 19 mei 2013

Verjaardagscadeau voor schone zus en schone broer

Gisteren werden we uitgenodigd bij schone zus en schone broer. Ze zijn allebei jarig in mei en vonden het dus tijd voor een klein feestje. Uiteraard kom je dan weer niet met lege handen toe... Maar wat is er moeilijker dan een cadeau te verzinnen?! Vrijdagavond liep ik een halfuurtje lang alle rekken van de AVA af (terwijl mijn moeder zich afvroeg hoe lang het nog zou duren) en kocht uiteindelijk twee dingen: plastic borden en kaarsjes.































De vorige keer vulde ik een doosje met snoep en geld en dat zag je hier, maar ik wilde nu toch weer eens iets anders. Ik nam het plastic bord en beplakte het met geld.


Daarna bakte ik een lekkere taart, sneed er een vierkant stuk uit, legde de taart op het bord en werkte het geheel af met leuke, kleurrijke kaarsjes.


Et voila... Eet smakelijk!


4 opmerkingen:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...