vrijdag 7 november 2014

Toets meten en metend rekenen

Wij gebruiken hier de handleiding Kompas voor rekenen, maar ik gebruik ook heel wat ander materiaal. Zo pas ik ook af en toe een toets aan. Soms vind ik de bestaande te moeilijk of te ingewikkeld voor bepaalde deelvakken.

In week 7 zit een toets rond meten en metend rekenen, maar die paste ik aan zodat die meer aansluit op mijn lessen.



Deze toets baseerde ik op een bijlage van Klascement en op de toets uit de handleiding.
Wil je deze toets ook graag gebruiken? Klik dan hier.

Bronnen:
* Handleiding Kompas Die Keure
* Klascement - http://www.klascement.be/docs/40805/?previous, een bijlage van Wendy Lapage


2 opmerkingen:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...