dinsdag 11 november 2014

Verzamelmap!

Ik weet niet of ik jullie dit al toonde, maar ik vind het wel een handig ding :). Niet dat het zoveel inhoudt, maar ik wil het toch graag met jullie delen. Mijn klas werk ik steeds verder uit in het thema van Stilton en daar hoort ook een verzamelmap bij. Losse blaadjes verdwijnen nogal vaak en ik hou ze natuurlijk graag bij elkaar. Daarom zocht ik een toepasselijke prent en vond die in de vakantieboeken van Geronimo. Die vind je allemaal op het net terug.

In dezelfde stijl als alle vorige 'etiketten', maakte ik er dus ook eentje voor de losse blaadjes. Ik beplakte een kartonnen klepmap en zo heeft ieder kind weer zijn gepersonaliseerde map.


Volgend schooljaar hoef ik dan alleen de namen van de nieuwe leerlingen in te voegen en het jaartal te veranderen. Zo hoop ik toch ooit wat meer vrije tijd te hebben :).

Wens je dit voorblad ook te gebruiken? Neem dan een kijkje achter deze link.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...