zondag 14 februari 2016

Een bord vol spelling!

De voorbije vakantie wilde ik ook even wat werk maken van mijn borden op Pinterest. Het ene werd veel te groot, het ander was naar mijn idee nog veel te klein en sommige dingen stonden gewoon in de verkeerde map. Omdat ik intussen al weet dat ik vooral niet TE veel hooi op mijn vork mag nemen, kuis en orden ik stap voor stap. Daarom ging ik vorige vrijdag aan de slag met mijn bord 'Klas' en selecteerde daar alles rond spelling. Bij deze heb ik nu een ruim (maar nog steeds overzichtelijk) bord rond Spelling. Ik weet zeker dat jullie er ook nog inspiratie kunnen uit halen.


Uiteraard wil ik nu eindelijk ook eens werk maken van het uitwerken van pins. Het is dus de bedoeling om dingen te herwerken of meer naar mijn hand te zetten. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van mijn vorderingen! Zowel op het vlak van het opkuisen en aanvullen van mijn pins als van mijn uitwerkingen rond spelling. Al mag je ook dingen rond schrijven, lezen en rekenen verwachten. En wat kwam ik ook weer toffe ideeën rond klasorganisatie tegen. Of vertel ik jullie misschien eerst iets meer over alle knappe blogs die ik op het net tegenkwam? 

Genoeg stof dus om de rest van 2016 te vullen, daar ben ik van overtuigd :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...