zondag 4 september 2016

Dit jaar doen we aan Pacmanlezen!

Dit jaar zal mijn leesonderwijs een ware metamorfose ondergaan. Ik heb al heel wat op touw gezet, maar ik kwam er nog niet toe om er hier iets over te vertellen. Er komen zeker heel wat blogpostjes hieromtrent, maar vandaag begin ik met iets kort.

Ik kwam onlangs de volgende foto op Pinterest tegen.


Ik vond dit wel een leuk idee om het lezen wat speelser te maken en daarom werkte ik iets uit in Paint.


Download hier!

Afdrukken op gekleurd papier, de mond uitknippen, lamineren, terug uitknippen en klaar!



Ik ga hiermee de saaie leeslessen uit onze handleiding wat opvrolijken, maar er volgt binnenkort nog meer, veel meer! Hou Gietjes Corner dus zeker in de gaten!

Tot gauw!

2 opmerkingen:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...