zaterdag 17 februari 2018

Pacmanlezen is af!

Veel hoef ik jullie vandaag niet te vertellen. Ik schreeuw alleen van de daken dat mijn leesfiches af zijn!! Weet je niet waarover het gaat? Kijk dan zeker eens naar de post van vorige maandag.


Elke leesfiche ziet er als volgt uit...


en ik heb er nu maar liefst 52! 
Die staan allemaal op jullie te wachten. 
Het enige wat jullie hoeven te doen is je e-mailadres hieronder achter te laten of zelf een mailtje te sturen naar gietjescorner@hotmail.com

Ik wens jullie nog een heel fijn weekend!

195 opmerkingen:

  1. Vava@telenet.be super bedankt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sofie@gfx.be

    Alvast een dikke merci om het door te mailen,

    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Heel graag naar l.koster@pro8.nu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. anoukje_vdb@hotmail.com

    Bedankt om het mooie materiaal te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Caroline_freson@hotmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, tof dat je dit wil sturen! Inne.stynen@cbe-antw.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag! daisy.jacobs@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof!

    K.jonge@dekeerkring.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel graag!
    boonenels@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er super uit! Els.gorremans@telenet.
    alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel!
    Mart.doms@koca.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sanne_th@hotmail.com. Bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dikke merci leurs.veronique@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jolienpaspont@gmail.com; enorm bedankt al!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap gedaan.
    sara_knockaert@hotmail.com
    Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ineverschuere@hotmail.com
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat je dit met ons wil delen!
    Ik kijk er naar om met de kinderen hiermee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Laurijssennatalie@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, leuk!

    evi_van_duyse@hotmail.com

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig! Dank je wel!
    gerda.vds@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel graag als het kan...
    wikkiewikkie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel graag!
    Cremerconstance@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw!!!! Knap werk!!

    Melissa.goudar@so.antwerpen.be

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn dat je dit wil delen. Alvast bedankt.

    An.nollet@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauww, top zeg! Bedankt!
    Mijn mailadres is sofie.claes@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ann.lauwers@gbs-deregenboog.be
    Al ast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super! Dank je wel!!
    clairevns@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. albregtssara@hotmail.com super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. maureen.verstappen@janrosier.be
    Mooi gedaan! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Top! Kellyke7@hotmail.com bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. lorevanmechelen@hotmail.com
    Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. jolien.vanacker@hotmail.com
    Alvast heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Amai, keitof!
    loreverstraelen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. an.ceulemans@gmail.com Wat een mooi materiaal weer van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel graag Emos@rosabasisschool.nl
    Super bedankt. Grts elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super! Zo'n mooi materiaal :)
    rani.thijs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Voor mij ook graag.
    ann.vandriessche@sovilvoorde.be
    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Supertof! En alvast bedankt.
    davyvanbel@gmail.com
    TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel graag!
    peter.boelen@deparelzutendaal.be

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel graag voor m'n leesclub op school!:) sharon.vaneeckhout4@gmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel graag. Alvast hartelijk dank!!
    ellen.bosmans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Graag. Dank je wel.
    zorg@vbs-avelgem.be

    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Graag! Fijn dat je het wil delen!
    Lauren.Molemans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ilse.nijs@hotmail.com

    Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey! Ziet er fantastisch uit! Zou je ze mij willen doorsturen aub? Alvast bedankt! Laura.qm91@hotmail.com xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Graag! Fijn om dat met anderen te delen!
    Alvast bedankt!
    anita.cras@gvbslinter.be

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Waw ! Super dat je dit wil delen ! Bedankt !
    natasja.seyns@bemok.be

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Alvast een welgemeende danku! elkepiccavet1995@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Graag en alvast bedankt!
    i.ningbers@ooz.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heel veel dank. Prachtig. liljanvdh@mail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ���� beżige ��

    BeantwoordenVerwijderen
  52. stefaniedenruyter@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Justine Allemeersch18 februari 2018 om 11:57

    justine.allemeersch@gmail.com

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super!!! Ik wil ze ook wel. ellen.vangansewinkel@bspieterbrueghel.be

    BeantwoordenVerwijderen
  55. davy.coenen@outlook.com
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh ja wauw graag!
    evelien.dewachter@gmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Heel graag! Een dikke merci!
    Elke.kwanten@live.be

    Bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Super, heel bruikbaar voor de anderstalige nieuwkomers.
    ellybries@telenet.be

    Alvast bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ragnake@hotmail.com topwerk dat jij levert !!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hier ook altijd welkom: Lieselot punt cheyns ad Gmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik wil ze ook graag: Nathalieverelst@Gmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heel mooi materiaal, bedankt! chloe.callewaert@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Fantastisch dat je dit wil delen! caroline_van_hove@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Karen-hermans@hotmail.com

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. 1stegraadmaarkedal@skynet.be
    Dikke merci ! Super materiaal !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Heel leuk! Alvast bedankt. hannah.vandenbroeck@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Alvast heel erg bedankt!
    juf.elke.wouters@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. tinekerkhofs@hotmail.com

    Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. paulien.verschae@hotmail.com

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauw! Superleuk materiaal!!
    Michelletinck@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Mooi materiaal! Wat een werk!
    Ik gebruik het met veel plezier:
    Debabbelboom@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Waw!

    logolise@hotmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Super! Veel bruikbaar materiaal!!!
    juflinda2d@hotmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wauw wat leuk! Daar gaan we veel plezier aan beleven!

    carolinedijckmans@hotmail.com

    Groetjes en alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. ik wil ze ook heel graag, ze lijken me super!!
    wautersnona@gmail.com

    proficiat!
    en bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Lijkt mij heel bruikbaar! Super, dat je zoiets wil delen.
    delphinecasaert@icloud.com

    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Heel fijn materiaal! Bedankt om te delen!
    laure-buelens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  78. paulinevanacker1@gmail.com
    Super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Julie.vanovermeire@student.arteveldehs.be
    Super bedankt om dit met ons allen te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Heel graag en super bedankt om dit te willen delen ! michielsilse@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik denk dat ik iedereen een mailtje heb gestuurd! Laat iets weten moest je niets ontvangen hebben. Veel plezier met het materiaal en blijf Gietjes Corner volgen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hartelijk bedankt om dit met ons te delen !
    luc.verleysen3@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  83. jente.maes@ugent.be

    Dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik zou het ook heel graag ontvangen! Alvast heel erg bedankt. Nog een fijne werkweek gewenst. leyssensjana@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Elke_vanimpe@hotmail.com

    Alvast bedankt!
    Super website trouwens. Deze is voor mij al een grote hulp geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Je bent echt super!
    Alvast bedankt om te delen.
    kristavanderelst@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. aurelie.decoster2@student.odisee.be dank u :)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Super graag! Bedankt om te delen!
    annelotproost@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wauw heel graag! Joni.op.de.beeck@gmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Leuk! Alvast bedankt!
    @femke.lissens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Al jullie verzoeken ingewilligd ;). Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Tot welk leesniveau zijn deze fiches opgemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn niet echt leesniveaus aan deze fiches gekoppeld. Ik zet ze in bij kinderen van het tweede leerjaar. Ik schat van oud AVI-niveau 2/3 tot 5

      Verwijderen
  93. stienlapage@student.odisee.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar mail komt niet toe... kun je even rechtstreeks een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com sturen?

      Verwijderen
  94. Geweldig! Wát een werk. Alvast bedankt voor het sturen: dutchforchildren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  95. inadepau@student.arteveldehs.be

    BeantwoordenVerwijderen
  96. reinneuj@student.arteveldehs.be

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Intussen weer alle aanvragen beantwoord. Laat iets weten op gietjescorner@hotmail.com indien je niets hebt ontvangen! Nog een prettige woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Jens.davidt@student.odisee.be alvast bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  99. evelien.vandevelde@student.vives.be Alvast een dikke dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Jens en Ward, jullie zouden een mailtje van mij moeten gekregen hebben ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ziet er super leuk uit 😮 ik ben toch wel heel benieuwd 😊
    Jokeverheyen@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Alvast bedankt!

    tobynyssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Toby en Joke, ik stuurde jullie een mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik kreeg deze link doorgestuurd van een collega via facebook.
    Lijkt me super
    jokebrent@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat heb je weer prachtig materiaal in elkaar gestoken. Is zeker handig in de klas

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Heel erg bedankt! Fantastisch werk!!
    elkedoms@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik heb interesse in je fiches, kun je ze mailen naar juf_annelies@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik ben ook erg geïnteresseerd in je fiches. Ik ben volop bezig om het lezen in mijn klasje aan te pakken. Alvast heel erg hard bedankt. Ik zie ook dat de reactie hierboven een naamgenootje van me is. Mijn mail is jufannelies@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Tessa_verberck@msn.com

    Bedankt alvast! Ik heb al veel van jouw ideetjes toegepast op onze school. De kinderen vinden het fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Graag had ik dit ook ontvangen. Heb reeds mailtje gestuurd maar link kan niet openen.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Hallo,
    Ik heb ook interesse in de bladen. Mijn emailadres is: marije.jansma@rvko.nl

    Groetjes en bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. laura.fiers@hotmail.com
    Alvast heel erg bedankt! Al het materiaal hier is echt super! Ik heb er al heel wat ideetjes opgedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik zou het ook graag ontvangen, alvast bedankt!!
    carlieke@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  115. katrienvandenborre@hotmail.com

    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. birgit_vanhoucke@hotmail.com

    Hartelijk bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. tom007inge@msn.com
    Ik heb ze ook graag!
    Alvast heel hard bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. mj_cornelissen@hotmail.com
    Ik zou ze ook graag ontvangen. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Mijn schatjes van het 2de zouden dit ook geweldig vinden.
    juf.kimp@gmail.com
    bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Schitterend! Ik zou ze heel graag ontvangen.
    kristienmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Graag :
    Soleika@hotmail.com
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Super... nu al zin om mee te werken:
    m.mol@primovpr.nl
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ankestraatman@hotmail.com

    Super gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik vind jouw site gewoon de max. Zoveel bruikbare dingen voor in de klas! Netjes afgewerkt en tip top in orde. Dankjewel om te delen! mijn mailadres: ellen-bosman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Else Van Doorslaer7 juni 2018 om 14:24

    Geweldig materiaal en fantastisch dat je dit wil delen.
    Heel graag ontvang ik de leesfiches: els@dezonnebergen.be. Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Prisca Vanlede9 juni 2018 om 14:35

    Als startende leerkracht is jouw site een ongelofelijke hulp, motiverend en inspirerend om aan de slag te gaan! Heel graag zou ik de leesfiches ontvangen. Dankjewel! prisca_vanlede@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Wauw! Wat een geweldig aanbod aan materiaal heb jij!
    Graag had ik ook je leesfiches ontvangen. Dankjewel!
    zoe.verbraecken@sjks.be

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Deze blog puilt uit van schitterend en onmiddellijk bruikbaar materiaal. Super dat je dit allemaal wil delen. Het maken van al dit materiaal is een tijdrovend werkje. Echt een dikke merci.
    Graag had ik dan ook deze leesfiches van jou ontvangen. Alvast bedankt.
    pimpernelleke@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ziet er super uit! Alvast bedankt!
    Lieseke83@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Hallo,
    Zou ik de leesfiches voor het pacmanlezen ook mogen ontvangen?
    Bedankt!
    Chantal
    chantal.barbe@dommel.be

    BeantwoordenVerwijderen
  131. TOP! melissa.demullier@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Wat een leuk idee. Ik zou er ook graag mee aan de slag gaan. Het gebruik van uw fiches maakt het uiteraard nog makkelijker om direct te starten. Alvast bedankt en nog veel succes met jouw projectjes. jufkatrijn@gbsdezonne.be

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Beste,

    Ik heb interesse in de leesfiches rond Pacmanlezen. Zou ik deze mogen ontvangen aub?
    Mijn mailadres : jufanja@telenet.be
    Alvast bedankt!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Oooh wat knap zeg... aks jij ze wil delen, zou ik ook graag deze fiches ontvangen. Je mag ze sturen naar Vanessa.brosens@gmail.com
    dank je wel alvast.
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat een leuke blog! Ik heb ook interesse in het pacman lezen.
    emmelie.vanbiervliet@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Zou je de leesfiches willen doorsturen?
    nikivandekerkhof@hotmail.com

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Beste, zou je mij de leesfiches willen doorsturen aub? Alvast heel erg bedankt!
    bel_cammans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Hoi, wat een leuk materiaal! Kan ik zeker ook in mijn klas gebruiken.
    Kan je ze aub doorsturen naar a.vanschoor@hotmail.com
    bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. jufgriet_slc@hotmail.com

    ziet er super uit!
    griet

    BeantwoordenVerwijderen
  140. annkatriencuypers@hotmail.com ziet er super leuk uit. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  141. elsschellekens@hotmail.com
    alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Heel bruikbaar! lien_de_pessemier@hotmail.com
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Wat een leuke werkvorm. Zou dit heel graag uitproberen.
    Kan je ook de andere fiches doorsturen? Alvast bedankt.
    leenvanhouche@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Deze leesfiches wil ik ook graag gebruiken. Zou je ze willen doormailen?
    Dankjewel!!
    Anke.buyle@vbheffen.be

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Deze leesfiches zou ik ook wel graag willen gebruiken in mijn klas. Ik heb namelijk heel wat zwakke lezertjes en dit zou dankbaar aanvullende materiaal zijn, voor de leesbevordering van deze lezertjes. Alvast bedankt!
    karolien.raymackers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Beste, kan je die ook naar mij doorsturen alstublieft. Ik ga na de vakantie starten in een tweede leerjaar. Nele.verspeelt@telenet.be
    Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik had deze fiches ook graag gebruikt in de klas. Alvast heel erg bedankt! hannemenheere@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Heel graag. katrien.van.aerschot@telenet.be
    Alvast bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. rvermeulen.gbserpemere@gmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Proficiat voor dit fantastisch werk! Kan u mij de fiches mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Zou u mij de fiches ook willen doormailen?
    Ik zou er ook graag mee starten in mijn klasje.
    Alvast bedankt :)

    ankeeveraerts@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Hallo
    Omdat de nieuwe methode 'Taalkanjers' wat weinig leesvoer bevat, denk ik dat de leesfiches een goede aanvulling zouden zijn!
    Is het mogelijk om deze door te sturen?
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Graag gebruik ik pacmanlezen in mijn klas. Bedankt voor het doorsturen alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ziet er erg tof uit! Bedankt om het door te sturen.

    hannemenheere@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik ben zorgleerkracht en ben al een tijdje fan van je blog. Fantastisch wat jij allemaal maakt, daar kruipt vast veel tijd in en super dat je dit deelt! Ik geef dit jaar extra leesbegeleiding om de kinderen te stimuleren om te lezen en het lezen op die manier te verbeteren. Ik zou graag gebruik maken van je pacmanleesfiches voor het tweede leerjaar! Alvast bedankt!
    marleenvanbelle@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik bewonder je energie en creatieve ideeën !
    Wil je mij de leesfiches bezorgen aub ? Alvast bedankt !
    juf.krisje@sji-basisschool.be

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Ik vind jouw materiaal super Gietje. Zou je mij de leesfiches willen toesturen a.u.b.? Alvast van harte bedankt.
    Mijn email: nelepessemier@tenbos.be

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Fantastisch materiaal en zo creatief!
    Zou je de leesfiches willen doorsturen? Alvast bedankt!
    c.vandesijpe@cbe9.be

    BeantwoordenVerwijderen
  160. :-p ook heel graag 2c@sbskoersel.be

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Heel graag! delphine.van.den.bulke@psblodezeppelin.be. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Knap werk! Deze zou ik ook graag gebruiken! i.vierendeels@telenet.be
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Super leuk! zou ik heel graag in mijn klasje gebruiken. stefanie.0.verhaeghe@gmail.com
    Dankuwel!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Dit zou ik zeker in de klas willen gebruiken. Ziet er super uit!
    Zou je dit willen doorsturen naar dratorfsster@gmail.com?
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Graag zou ik ook gebruik willen maken van dit bestand. zoekol@hetgroenelint.nl
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. timmermans.isabelle@bsdeeikwellen.be
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. natalie.pinto.perez1@telenet.be
    Dank u wel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...