dinsdag 3 april 2018

Jip en Janneke - deel 6!

Ik had jullie het in februari al beloofd, maar het werd druk, heel druk en toen was er opeens ook die ellendige griep... Dus iets later dan verwacht een nieuw deel van Jip en Janneke! Intussen al deel 6. Miste je de andere delen, laat het me dan via een reactie of mail weten.

Een onderdeel van mijn dobbellezen is verhalen. In eerste instantie was het mijn bedoeling om alleen Jip en Janneke hierin te gebruiken, maar ik sta alweer een stap verder. Ik zal ook tal van andere verhalen inzetten bij nummer 6. Ik vertel je er in de Paasvakantie zeker nog meer over. Hou Gietjes Corner dus zeker in de gaten want ik deel hier uiteraard alles.

Van elk deel van Jip en Janneke maak ik twee identieke boekjes. Op die manier kunnen de kinderen per twee lezen. Uiteraard kun je hier ook per drie of per vier lezen, maar de kinderen hebben dan  minder effectieve leestijd.

De boekjes zien er weer als volgt uit...



Ben je geïnteresseerd in de verhalen? Laat dan zeker een reactie achter op mijn blogje of Facebookpagina of stuur een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com!

11 opmerkingen:

  1. Hey. Is het mogelijk om dit naar mij door te sturen?
    Jessica D'Hondt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer zeer bruikbaar uit. Wil je ze naar mij doormailen aub. nancyvandelaar@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, als juf met een Jip en Janneke klas zou dit zeeeeer welkom zijn! Als het kan, mag je mailen naar sofie.ceulemans@gmail.com . Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeer bruikbaar voor mijn groep. Zou je ze willen doormailen. d.denrooijen@primovpr.nl. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh leuk.. was al nieuwsgierig wat de nieuwe post zou zijn. Deze wil ik wel.

    sanne.vanloo@vbrooierheide.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw zeer bruikbaar. Zou je het me kunnen doormailen? Benedicte.maertens@vrijecentrumschool.Be
    Alvast hartelijk bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dit. Zou je mij deel 1 -6 willen doormailen? Bedankt!
    yanamoels@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer leuk en bruikbaar!
    Zou je mij deel 1-6 willen doormailen?
    gwen_huygen@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag ...ik ben een grote fan van Jip en Janneke en wil graag je bewerkte versie van elk deel ontvangen

    gr juf Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...