vrijdag 7 oktober 2022

Draaiboek Dagelijkse Kost

 Wie mij al een tijdje volgt, weet dat ik van vele onderdelen van mijn lesgeven een draaiboek maak. Dat is net iets makkelijker als ik aan een nieuwe collega wil uitleggen hoe ik te werk ga. Op die manier heb ik ook altijd alles bij de hand als de inspectie langskomt. Doelen, werkwijze, materiaal,... het staat allemaal opgelijst. Wat voor mij ook goed werkt, is het feit dat ik daar ook taakjes op kan noteren. Zo kan ik ze tijdens de grote vakantie afvinken en weet ik goed wat er al gebeurd is en wat er nog moet gebeuren. Er is namelijk wel wat structuur nodig ten huize Hogie :).

Dat draaiboek deelde ik hier ooit al eens, maar werd intussen ook wel al een aantal keer aangepast. Vandaar dat ik deze aangepaste versie graag nog eens met jullie deel... Hieronder zie je een aantal stukken uit dat draaiboek. Het volledige kun je makkelijk onder de foto's downloaden.



Draaiboek Dagelijkse Kost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...