woensdag 5 oktober 2022

Er is kleuren, tekenen en kleuren en tekenen!

 Vrijdag had ik het over mijn tekenluikje bij de keuzemuur. Ik vertelde er toen ook bij dat er ook een mogelijkheid was om te tekenen én te kleuren. Dat kan eigenlijk ook bij tekenen uiteraard, maar ik ontdekte nog wat speciale tekenplaten. Kent er iemand van jullie Studio Marcel al? Daar vond ik heel leuke alternatieve kleurplaten

Ik voorzag opnieuw een label voor de map (in mijn gekende huisstijl) ...


Uiteraard deel ik de platen hier niet, je kunt ze vinden op de website hierboven. 

Wat ik wel nog wil delen is mijn draaiboek.

Kinderen kunnen hieraan werken als beide pictogrammen ophangen (tekenen en kleuren).




Ik hoop jullie hier weer een eind mee op weg te helpen. Later volgt ook nog een luikje godsdienst, actua, spelling, rekenen,... Blijf Gietjes Corner dus zeker volgen! Dat kan via deze blog, maar ook via Facebook (https://www.facebook.com/GietjesCorner).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...