zaterdag 5 augustus 2023

Een verjaardagskalender in de vorm van taarten met kaarsen

 Ik toonde mijn verjaardagskalender hier zeker eerder al eens, maar zou het kunnen dat dit al tien jaar geleden is?! Dringend tijd dus om deze nog eens voor te stellen, ook al is er aan deze wandplanten eigenlijk doorheen de jaren weinig veranderd. Het enige wat ik nu doe is de kaarsen in kleur afdrukken terwijl ik die vroeger allemaal met de hand inkleurde. Omdat het dit jaar over zo'n 66 kaarsjes gaat, ben ik wel blij met deze evolutie. Dan gaat alles toch net iets vlotter en liggen alle kaarsjes voor komend schooljaar zelfs al klaar. En hé, we zijn nog maar halverwege de vakantie. Ik ben goed bezig (spreek ik mezelf wat moed in ;) ).

Voor elke maand (en dit keer ook voor de vakantiemaanden) heb ik een ingekleurde taart. Die ziet er als volgt uit...


Eens je de taarten hebt gemaakt, kun je ze elk jaar opnieuw gebruiken. Elke taart ziet er hetzelfde uit, hij kreeg alleen andere kleurtjes! Wil je de taarten integraal inzetten? Dan kan dat. Download ze dan hieronder.

Wil je ze liever zelf inkleuren of wat aanpassen? Dan stel ik ook het sjabloon ter beschikking.



Uiteraard deel ik ook de kaarsen met jullie. De datum en de naam kun je makkelijk aanpassen. Wil je liever zelf iets op de gekleurde kaarsen zetten dan kan dit ook. Scrol maar even naar beneden en zoek (en download) wat je nodig hebt. De jarigen van augustus hang ik altijd in september op, die van juli worden samen met die in juni gevierd.


Benieuwd naar hoe ik mijn verjaardagen vier en wat de kinderen 'krijgen'? Daar vertel ik je later deze maand zeker nog meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...