zondag 10 februari 2013

Op een originele manier geld verpakken

Gisteren gingen we op bezoek bij schone zus en schone broer. Ze wonen intussen toch al een tijdje samen en het was dan ook tijd voor een officieel cadeautje. Ik ken de zus van mijn allerliefste nu wel al een jaar of twaalf, maar het geven van iets origineels is niet zo simpel. Omdat iedereen wel een andere smaak heeft, opteer ik meestal voor het geven van een centje. Maar om dat nu gewoon in een envelopje te steken... dat vind ik nogal saai. Daarom ging ik gisteren op zoek naar iets anders. Hieronder zie je het resultaat.


Ik beplakte een doosje met enkele houten letters. De letters vond ik het op Het Boekenfestijn. Ik betaalde slechts 85 cent voor een volledig doosje. De letters werden gekleurd met een wasco. Je kunt ze uiteraard ook schilderen.


Aan de binnenkant bevestigde ik de twee beginletters van hun namen. Daartussen plakte ik een sterretje want de liefde staat immers in de sterren geschreven :).


Vanboven in het doosje legde ik een passend briefje rond liefde is... Ik plakte het op een rood briefje en lamineerde het. Zo kan het nog een mooi leven leiden. Het kreeg trouwens al een mooi plekje op de kast!


Het doosje vulde ik met snoep van Quality Street en daartussen stak ik wat muntstukken. 'Sneukelen' vindt iedereen leuk!


Gewoon wat plasticfolie er rond en een grote rode strik. Van mijn cadeau was ik best tevreden, alleen dat inpakken moet ik nog wat beter onder de knie krijgen. Zo gewoontjes... Maar oké, dan verwachten ze niet te veel en zijn ze toch supercontent met de inhoud!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...