zondag 10 februari 2013

Vernieuwde broodpudding

Een tijdje geleden postte ik hier een recept voor broodpudding. Ik vond mijn versie echter altijd net iets te droog. Blijkbaar was ik niet de enige met die mening want hoe ik hem ook aanbood bij het lieftallig vriendje... Hij verkoos de gekochte koeken om mee te nemen naar zijn werk.

Daarom probeerde ik gisteren iets anders. Ik baseerde mij op hetzelfde recept, maar voegde er 25 gram vanillebloem aan toe. Dat is net de helft van zo'n zakje. Ik vind hem al een pak smakelijker, maar volgende keer kap ik gewoon de volledige 50 gram in mijn deeg.

Smakelijk!



Op de foto's ziet hij er net iets te donker uit, maar ik heb het graag wat knapperig. En toegegeven, mijn kodak is aan vervanging toe ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...