maandag 21 augustus 2017

Variant op indiaan zonder naam

Ik maakte ooit al eens een indiaan zonder naam, maar keek die gewoon af van iemand anders. Wil je graag nog eens dit blogje teruglezen, klik dan op de volgende link.



Ik stoorde me echter al een tijdje aan mijn indiaan. Hij paste niet in mijn klasthema en wilde er dus dringend een Stiltonversie van maken. Dat is me nu gelukt!


Wil je ook graag deze versie gebruiken? Klik dan op onderstaande link.

Gewoon nog afdrukken op A3, lamineren, wasspelden aan bevestigen en ophangen in de klas. 

Veel plezier ermee! Ik ben er alvast blij mee :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...