zondag 10 september 2017

Nieuwe klastaken, geheel in Geronimostijl!

Jaren gebruikte ik dezelfde klastaakjes en ik was er eigenlijk altijd tevreden mee. Tot dit schooljaar. Ik kreeg een nieuwe klas (waarover later zeker nog meer!) en ik wilde dan ook heel graag nieuwe kaartjes voor mijn klastaken. Daarom ging ik in de vakantie aan de slag en zocht ik naar prenten van - wie anders dan... - Geronimo!! Ik moet zeggen dat het een serieus werkje was om bij elke taak een geslaagde afbeelding te vinden. Maar het is me gelukt en - al zeg ik het zelf - ik vind ze keicool :).
Oordeel zelf maar...


Wil je deze kaarten ook graag in jouw klas gebruiken? Dan kan dat! 
Zoals altijd kun je alles makkelijk en gratis downloaden. Klik snel op onderstaande link.


Het is wel de bedoeling om ze kleiner af te drukken. A4 vind ik wat aan de grote kant, maar op deze manier werken (in Word) is naar mijn aanvoelen gemakkelijker. Je kunt er dan nog alle kanten mee op. Twee vellen op één blad, vier vellen of gewoon verkleinen op de kopieermachine :).

Ik maakte ook nog een simpele hoofding om erboven te hangen. Op een geel papiertje afdrukken, lamineren en klaar. 


Heel veel plezier ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...