zondag 6 mei 2018

Maaltafelboekje van 6

Een hele tijd terug begon ik met het in elkaar steken van maaltafelboekjes. Ik postte er toen ook meteen een paar op mijn blog, maar zoals zo vaak kwam er geen vervolg. Projecten helemaal afwerken, dat blijft hier een werkpunt ;). 

Vorige week pikte ik de draad terug op en sindsdien deel ik boekje voor boekje. Wie niet kan wachten, mocht mij al een mailtje sturen. Maar voor de geduldige lezers ;) post ik vandaag het achtste boekje: het maaltafelboekje voor de tafel van 6. Eigenlijk zien ze er allemaal hetzelfde uit. Op de eerste blaadjes moeten de leerlingen de tafels tekenen, daarna worden ze op allerlei manieren ingeoefend. Daarvoor gebruikte ik blaadjes van Juf Anke en Juf Milou. Op het einde vullen de kinderen het tafelrooster in.



Heb je ook interesse in alle andere boekjes? Stuur dan zeker een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...