dinsdag 29 mei 2018

Splitsen flitsen

Er is zoveel dat ik jullie wil vertellen, zoveel dat ik wil delen, maar ah... er is zo weinig tijd! De laatste posts gingen allemaal over mijn tafelboekjes terwijl ik ook heel wat andere dingen in elkaar heb gebokst. Zo staken we op onze school alweer een WK in elkaar en was ik best trots op de werkjes voor Moederdag. Het was de bedoeling om deze dingen afwisselend met de tafelboekjes te delen, maar het kwam er dus weer niet van. Maar elke dag biedt nieuwe kansen dus we gaan er vanaf vandaag gewoon weer voor :).

De afgelopen week/weken was ik vooral bezig met mijn flitskaarten voor rekenen. Ik had er al een heel aantal voor mijn tussendoortje Kraak de Code (waarover later zeker nog wat meer), maar ik had ze nog niet allemaal en die voor de splitsingen tot 10 ontbraken ook nog in mijn collectie. Het was niet zo makkelijk om een sjabloon in elkaar te boksen, maar ik maakte er eindelijk werk van.

Ze zien er als volgt uit...


Als je ze afdrukt, zie je de blauwe lijnen niet!

Wil je deze flitskaarten ook graag gebruiken? Klik dan op onderstaande link.
(Je kunt ze op heel wat verschillende formaten afdrukken)

Eerder deelde ik ook al flitskaarten tot 10 en tot 20 en daar lees je hier meer over. Je vindt ze ook op mijn tabblad rekenen. Die tot 100 zijn ook al klaar en deel ik later met jullie. Heb je echter geen geduld en wil je ze vandaag nog? Stuur dan een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com!

Ik wens iedereen nog een heel fijne en productieve werkweek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...