woensdag 11 maart 2020

Hulpkaart dagen van de week

De dagen van de week zijn een vast onderdeel van de leerstof in het tweede leerjaar. Omdat dit voor sommige kinderen wel abstract kan zijn, maakte ik een hulpkaart. Die wordt op hun bank geplakt of de leerlingen houden die bij in hun bank. Sommigen vinden het immers niet leuk dat hulpmiddelen duidelijk zichtbaar zijn.

De hulpkaart ziet er als volgt uit...


Ik weet dat sommige scholen met andere symbolen werken (ik baseerde me op die van onze schoolagenda), maar ze zijn voor iedereen makkelijk aanpasbaar in mijn document. 
Wil je zelf aan de slag? Download de hulpkaart dan hieronder.


Omdat ik graag alles wat netjes verzamel (om wat orde in de wanorde te scheppen), maakte ik een voorraad kaarten en stopte die in een omslag. Ik voorzag ook een label voor deze envelop. Die ziet er zo uit...


Wil je dit label voor de omslag ook graag gebruiken, klik dan hieronder op de link.

Dan kom je tot het volgende resultaat...




Veel plezier ermee!

1 opmerking:

  1. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: 33780725269
    Website: Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...