woensdag 5 september 2018

Draaiboek straffen en belonen, een handig overzicht!

Misschien is het niet ideaal om telkens op mijn blogje op zoek te gaan naar een nieuwe aflevering rond straffen en belonen. Ik heb het zelf graag allemaal netjes bij elkaar en overzichtelijk (ja, echt :) ). Daarom vertelde ik je eerder al eens over mijn plannen met draaiboeken. Deze van straffen en belonen is helemaal klaar! Wil je die ook graag inzetten. Klik dan hieronder en druk het draaiboek meteen af!




Eigenlijk is het de bedoeling om van mijn volledige klaswerking zo'n draaiboek te maken. Kan alleen maar handig zijn voor mijn volgers, maar ook voor mijn co-teachers, vervangers,... Ik heb wel nog wat werk ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...