maandag 10 september 2018

Vraagkaarten om begrijpend lezen aan te scherpen

Op de laatste dag van augustus vertelde ik jullie over mijn vraagkaarten van mijn klasbibliotheek. Ik heb er intussen 72 en er zijn er nog een 30-tal in de maak. Wil je ze meteen allemaal, stuur dan zeker een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com. Ik stuur ze zo snel mogelijk naar je toe. Vandaag deel ik de eerste tien! Klik op de titel en je kunt de vraagkaart meteen downloaden!

Dirk Nielandt
E3
Sir Steve Stevenson
E4
Pieter van Oudheusden en Mark Janssen
M4
/
M4
Nico De Braeckeleer
M3
Thea Dubelaar
E3
Nico De Braeckeleer
M3
Thea Dubelaar
E3
Andrew Joyner & Aag Vernelen
E3
Andrew Joyner & Aag Vernelen
E3

Heel veel plezier ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...