maandag 9 maart 2020

De provincies van België

Als ik ze achteraf bekijk, vind ik ze niet zo héél netjes, maar ik ben niet goed met computers, dus dacht ik: ik kleur ze in. Wat? De provincies van België. Je kunt ze als wandplaten gebruiken, in een Powerpoint verwerken, maar ik ben van plan om er schrijfkaarten van te maken. Als ik tijd vind, vertel ik je daar deze week meer over. Wil je nu graag al aan de slag met de kaarten? Dan kun je ze onder de foto downloaden.


Er is telkens een afbeelding met een provincie en daarna ook eentje waarbij de hoofdplaats gekleurd is. Deze is echter niet altijd even duidelijk dus ik zal daar wellicht nog een pijl aan toevoegen. Is dat gebeurd, dan deel ik ze hier zeker ook nog eens.




1 opmerking:

  1. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: 33780725269
    Website: Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...