zaterdag 3 oktober 2020

Maand-, seizoenkaarten en extra wandplaten

Nog zo'n werkje dat eigenlijk niet zo heel veel tijd in beslag neemt, maar het kwam er gewoon niet van. Woensdag toch eens werk van gemaakt! De maandkaartjes voor mijn klas zijn klaar! Uiteraard in mijn alom bekend klasthema 'Geronimo Stilton'.


Wil je ze ook graag inzetten in je klas? Of aanpassen aan je eigen klasthema?
Download ze dan hier!

Alleen die maandkaartjes vond ik onvoldoende. Ik werk al een hele tijd met dezelfde kalender in mijn klas en ik ben er best tevreden over, maar er zijn een aantal dingen die nog beter kunnen. Zoals het aanbrengen van de begrippen maand, jaar en seizoen. Daarom maakte ik hiervoor ook nog wat kaarten.



Wil je ook deze kaartjes kunnen inzetten? Klik dan hieronder.

Seizoenskaarten en andere extra kaarten voor de kalender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...