dinsdag 6 oktober 2020

Leesfiches van Start tot Plus

Ik begon er ooit al eens aan om mijn leesfiches hier te delen, maar zoals zo vaak begon ik eraan, maar raakte ik halverwege de weg even kwijt ;). Vandaar mijn postje vandaag!

De voorbije week moesten wij weer het leesniveau van onze kinderen testen. Ik heb altijd wel wat problemen met van die algemene toetsen (voor heel Vlaanderen en soms ook Nederland), vooral omdat we altijd maar moeten differentiëren en bij deze toetsen dan niet. Oké, er moet ergens een lijn getrokken worden, maar bepaalde toetsen zijn voor enkele leerlingen gewoon niet haalbaar. Toch worden we verplicht om ze af te nemen. Dat vind ik niet altijd fijn. Mijn kinderen in de klas trouwens ook niet ;).

Dit gezegd zijnde wil ik vandaag even vertellen hoe ik aan de slag ga met de resultaten van de nieuwe AVI-testen. Heb je daar geen oren naar, scrol dan meteen door naar beneden. Daar zal je lezen waar en hoe je de leesfiches kan bekomen. Het zijn er meer dan honderd!

Binnen de nieuwe leestoetsen krijgen de leerlingen een niveau toegewezen. Dit kan gaan van 'Start' tot 'Plus'. M3 staat voor midden eerste leerjaar, E3 voor einde eerste leerjaar, M4 voor midden 2de leerjaar enz. M staat altijd voor midden, E altijd voor eind. Trek gewoon twee van het cijfer af en je bekomt het leerjaar. Deze codes komen immers uit Nederland en daar is groep 3 het eerste leerjaar, groep 4 het tweede leerjaar,...



Zoals sommigen onder jullie weten, sta ik al een aantal jaren in het tweede leerjaar. Het is dus de bedoeling dat mijn leerlingen nu ongeveer op E3-M4 uitkomen. In de ideale wereld zou dat ook zo zijn. Maar zoals jullie al kunnen raden... in de realiteit is het vaak helemaal anders. Zeker nu kinderen het voorbije jaar maanden thuis zaten... Er zijn er dus heel wat die wat extra inoefening en begeleiding nodig hebben.

Daarom ging ik een paar weken terug al aan de slag. Oké, we deden dat al op vele manieren (waarover later zeker ook nog meer), maar ik zou hen graag nog wat extra willen begeleiden. Een aantal jaren terug maakte ik goeie leesfiches per niveau, maar die vlogen aan de kant en ze werden eigenlijk niet meer in mijn klaspraktijk ingezet. Omdat ik er toen echt veel tijd in stak en ze zeker hun meerwaarde hebben, gebruik ik ze sinds vorig schooljaar weer.

Ze zien er als volgt uit...





Ik heb een oplijsting gemaakt van al mijn leerlingen en gekeken waar de noden het hoogst zijn. Omdat we op andere momenten al met heterogene groepen werken, opteer ik voor dit onderdeeltje van lezen (extra ondersteuning) voor kleine homogene groepen. De fiches werden op gekleurd papier gekopieerd (ik heb vaste kleuren voor elk AVI-niveau - zie tabel hierboven) en gelamineerd. Die kan ik dan blijven inzetten. Daarnaast plakte ik op een kopie van de leesblaadjes ook overal leesmannetjes. Op die bladen noteer ik terwijl de kinderen lezen. Waarom die leesmannetjes? Omdat de bladen later meegaan in de leesmap (waarover later zeker nog meer). De ouders zien dan ook waar er aan gewerkt wordt en op welk niveau hun kind leest. Ik startte dit jaar bij de meeste kinderen met AVI Start, eentje mag al een niveau hoger oefenen omdat ze echt te makkelijk zijn en mijn beste lezer begon bij de individuele leesbeurten meteen bij M4.

Wil je zelf ook graag aan de slag met de fiches? Dan kan dat! Hieronder kun AVI Start en AVI M3 downloaden, zowel met als zonder leesmannetjes. Vroeger zette ik het niveau onderaan de pagina, maar soms werd daar wat lacherig over gedaan, bij de kinderen onderling. Dat wil ik zeker vermijden. Al zijn er altijd wel een paar slimmeriken die snel beseffen dat een welbepaald kleur veel makkelijker is dan een ander.

Sommigen onder jullie zullen de fiches misschien herkennen, ik postte ze hier al een aantal keer. Maar ik paste ze hier en daar wat aan, haalde de typfouten eruit, liet het niveau dus verdwijnen en maakte er nu dus ook met leesmannetjes.


Wil je de andere meteen ook kunnen gebruiken? Dan kan dat! Stuur een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com of laat je e-mailadres hieronder achter in een reactie!

Nog een fijne dinsdag iedereen!

126 opmerkingen:

  1. Hallo, wat een mooi werk heb je hier gedaan.Als leesjuf en juf ATN lijkt me dit super interessant materiaal dat ik graag wil inzetten in mijn leeshroepjes. Je zou me dus een groot plezier doen met de leeskaarten tot niveau eind. Bedankt alvast. Groetje Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur je me een mailtje? (gietjescorner@hotmail.com)

      Verwijderen
    2. Ik vind je leesfiches super. Ik zou heel graag de andere ook gebruiken. Groetjes Jennifer
      Jen73-@hotmail.com

      Verwijderen
    3. gietje ik wil ze zo graag deank bart12stjan@gmail.com

      Verwijderen
  2. In onze school gaat het lezen zeer moeizaam. Graag wil ik jouw materiaal gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. linda1904@live.nl7 oktober 2020 om 06:28

    Ik zou ze ook graag uit willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel interesse: Eecloo.melanie@gmail.com
    Mooi materiaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook graag jouw materiaal inzetten in de klas. Bij ons lopen de niveaus heel ver uiteen in een 2de lj en dan zijn fiches zoals deze zeker welkom! Alvast heel erg bedankt!
    Elienleenesonne@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig werk, ik zou dit materiaal willen inzetten in hun dagelijkse doe-brief waar leerlingen zelfsta Di g en op hun niveau de leerstof verwerken.

    Vriendelijke groeten
    Goedele Meeus
    Goedelemeeus6@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou ook graag jouw werk eens willen bewonderen en inzetten bij remediëring. cvpoucke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je dit wil delen! Dank je wel! maaikedeprins@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, het lijkt me fijn voor mijn groep om hiermee aan de slag te kunnen gaan. Alvast bedankt!

    jacqueline.jacobs@movare.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi materiaal! Knap gedaan! En heel fijn dat je dit deelt.

    Sarahderijcke@debron-lovendegem.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super knap materiaal! En direct inzetbaar. Ideaal voor tijdens de ondersteuningsuren. Zou ik de andere AVI-blaadjes ook mogen ontvangen? Ik sta in een 3de leerjaar en heb erg veel verscheidenheid in mijn klasgroep. Alvast bedankt!! Elsmaes_136@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een werk zit hierin en hoe gaaf is het om zo te snuffelen aan verschillende niveaus. Ik zou ze graag willen gebruiken in mijn groep 3! Heel erg bedankt! jufcharlottevb@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een knap werk! Het gebruiken van kleurcodes per niveau vind ik een goede insteek. Ik zou graag van het materiaal gebruik maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een knap materiaal!
    We missen leesrijtjes heel erg in onze methode en mijn leerlingen kunnen ze goed gebruiken.
    Heel veel interesse in dus!
    anneleen.quaeyhaegens@cksa.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, prachtig materiaal.
    Ik wil ook heel graag gebruik maken van jouw leesmateriaal.
    Alvast bedankt om dit te willen delen met heel veel mensen die zoekende zijn.
    jessi.zorg@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel interesse!
    lien.de.geeter@gmail.com
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel om dit te delen met ons ! Mmarijke.blommaerts@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik zou ook graag het materiaal gebruiken
    marion.hermans@dezonnewijzerzonhoven.be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Graag ontvang ik de andere leeshaakjes: saar_stevens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil je fiches ook graag inzetten binnen het ziekenhuisonderwijs. elsje.haersvanderemeulen@onderwijs.gent.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zeer interessant! juf.lotte@despreeuwen.be

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super handig om te gebruiken! Niet enkel op school, maar ook als logo.

    saar@praktijkpit.be

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi werk. Ook bij ons op school zetten we graag extra in op lezen !
    sarah.delaere@kbhonline.be

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh lijkt me super handig!! Zou ik dit ook in mijn buitengewone klas mogen gebruiken?
    karoliendv@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super interessant! Wij zouden uw materiaal ook graag gebruiken op onze school! Bedankt alvast en proficiat voor het knappe werk! evi.nys@sintcamillus.be

    BeantwoordenVerwijderen
  26. lienvandewille@gbsbeveren.be
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Graag! Mooi werk.
    juf.zita@despreeuwen.be
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dank je wel om dit te delen!
    Bianca.ceulemans@deklimop.net

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, knap materiaal!
    Wat fijn dat je dit deelt!
    eva_vds82@hotmail.com
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Amai, heel knap gedaan! Bedankt alvast! dedecker_annelies@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Graag had ik ook jouw materiaal gebruikt.
    bedankt!
    zorg@schooloverbeke.be

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wow super! Graag had ik dit ook gebruikt.
    Jufquirien@gbsdezonne.be

    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel bruikbaar. Dank u! Ik wil graag ook de rest: eline.hoste@gmail.com. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey, ik zou dat graag ook uitproberen.
    Karolien.dewaele@sint-gregoriuscollege.be

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Graag wil ik deze ook ontvangen. Bedankt!
    anja.dejonghe@so.antwerpen.be

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dag ik wil ze graag uitproberen.
    liencreemers@hotmail.com
    Groetjes Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Tof materiaal zeg! En vast urenlang aan gewerkt!
    Ik wil ze graag ook gebruiken!
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Knap gedaan! Ik zou deze ook graag gebruiken! Bedankt! liselotte.vanmarcke@vba.be Groetjes Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Knap werk! Onze taalmethode bevat te weinig teksten om te lezen. Dus het zou fijn zijn ze te kunnen aanvullen met jouw teksten!
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou je een mailtje kunnen sturen? Dan krijg je zo snel mogelijk de documenten!

      Verwijderen
  40. Super zeg! Hier is idd veel nood aan! Graag gebruiken wij ze ook op school: kstegen@pioenen.reginapacis.eu Dank je wel voor je wil om je werk te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat handig! Ik sta ook in het tweede leerjaar en zou ze hier ook graag voor gebruiken: alison.vermeirsch@outlook.com. Bedankt dat je deze wil delen!
    Groetjes,
    Alison

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dag Gietjes Corner,
    Graag zou ik deze leesfiches eens uittesten.
    Bedankt om ze te willen delen!
    tania.folie@sgimpact.be

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dit super materiaal zou goed van pas komen in mijn zorgklasje. nicole21stjan@gmail.com. Dank je voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super gedaan! Dankjewel alvast dat je deze wilt delen met ons.
    benjamin.verbrugghe@freinetdebontespecht.be

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw, wat knap werk. Ik werk als ondersteuner en kan deze wel gebruiken.
    U mag ook de andere mailen aub.
    sabine.corthals@on-impuls.be
    Super bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een inzet! Ik werk als ondersteuner en zou ook graag de leesfiches ontvangen.

    charlotte.knijff@sintlievenspoort.expert

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zo'n mooi materiaal! Zou dat ook graag gebruiken.

    katrien.creus@staho.be

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Zo'n mooi materiaal! Zou dat ook graag gebruiken.

    katrien.creus@staho.be

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dat ziet er heel interessant uit! Dit schooljaar heb ik een tweede leerjaar met uitzonderlijk veel moeizame lezers. Daarvoor zou ik heel graag jouw materiaal inzetten.
    Echt fijn dat je je harde werk wilt delen! veronique.verleyen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hey,

    Ook bij ons op school kunnen we jouw prachtmateriaal echt wel gebruiken.

    Bedankt om dit te delen😁
    zorg@materdeiwemmel.be

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Knap materiaal waar we met onze lezertjes ook wel gebruik van willen maken.
    anjabatens@gbsbeveren.be

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw! Weer zo'n fijn materiaal.
    Twee vraagjes.
    - Als het niveau er niet meer op staat, hoe weet jij dan welk niveau het was? (Altijd dus door de kleur van het blad?)
    - Rechts op de pagina staat een getal. (avi start = 10, avi M3 = 25) heeft dit een reden?
    Alvast bedankt om te delen hé! nienke.luppens @ vbsjezuseik DOT com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij het document zie je wat voor niveau het is en door ze op kleur te kopiëren weet ik het zelf vanbuiten (geel: start, oranje: M3,...). De getallen rechts op de pagina zijn de paginanummers. Mvg

      Verwijderen
    2. Zou het kunnen dat je mailadres niet klopt? De mail keert terug...

      Verwijderen
  53. Heel graag zou ik jouw leesfiches willen gebruiken! Alvast bedankt!
    Greet.descheemaeker@rodenburgschool.be

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat super van jou om te willen delen. Ik zou zeer graag gebruik maken van de leesfiches. Deze kunnen we zeer goed gebruiken in de klas. Hartelijk bedankt. Mijn email is degroot.shanna@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Topwerk!
    Alvast bedankt!
    jufpetra@maaskei.be

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Super dat je ook dit weer wilt delen! Fijn! Je zou er mij ook een plezier mee doen. elke.dufour@gmail.com Bedankt alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ook ik zou de leesfiches graag willen gebruiken in de klas! giuseppepadedda@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Bedankt voor de talrijke en leuke reacties! Beantwoord tot 7 oktober 2020 21:48.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oh super! Mooi werk! Wat fijn dat je wil delen... 😊 Ik ontvang ze graag: nathalie.verbunt@vrijecentrumschool.be 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oh super! Mooi werk! Wat fijn dat je wil delen... 😊 Ik ontvang ze graag: nathalie.verbunt@vrijecentrumschool.be 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik zou ze graag gebruiken ! vanrobays.christien2gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Super ! Die kunnen wij heel goed gebruiken!
    Leen.Merlo@brucity.education

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Beantwoord tot 8 oktober 2020, 7:28.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wow! In zou het graag gebruiken!
    logopedie.emmadebrabandere@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Jufsophiej@talentenhuis.be
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Beste,
    Super! Als het mag en kan wil ik deze ook wel graag ontvangen.
    patrick@kanak.be
    Alvast heel erg bedankt om dit met ons te willen delen!
    Groetjes
    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Knap materiaal en zeer bruikbare teksten. Zou ik de andere ook mogen?
    Alvast bedankt!
    Sophie
    Sophie.ikke2208@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Knap gedaan! Het is inderdaad nodig om woordrijtjes te blijven oefenen in het 2de leerjaar. En er is dit schooljaar nog meer nood aan. Mag ik de andere ook ?
    Alvast bedankt.
    Cindy
    cindy@filipvda.be

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Leuk materiaal!
    hinnekens.l@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Superleuk! elisabeth.tistaert@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Heel knap werk! Wíj willen heel graag gebruik maken van deze leesteksten.
    marjolein.leysen@so.antwerpen.be

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Beantwoord tot 13 oktober 2020, 10:25.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik ontvang ze ook graag! Wat fijn dat je zo een uitgebreid aanbod voorziet en deze wil delen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur je me een mailtje? Anders krijg ik ze moeilijk tot bij jou!

      Verwijderen
  74. Heel knap materiaal. Ik zou het ook graag gebruiken.
    tinadingemans@tgrafiekje.be

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Heel fijn gedaan, ik wil ook graag deze fiches gebruiken.
    miet.moermans@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat goed materiaal zeg. Ik zou heel blij worden als ik ook jouw materiaal mag krijgen om te gebruiken in de klas. Alvast hartelijk bedankt.
    ruthlynnfradl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo, Het zou fijn zijn dit materiaal te kunnen gebruiken binnen ons leescircuit. Hetzelfde geldt voor de materialen van Robbe en Bas. Kan je deze eveneens doorsturen aub? Alvast hartelijk bedankt!
    els.schellekens@bulokk.be

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een leuk materiaal! Graag zou ik de fiches willen gebruiken in de zorgklas. Heb je die ook nog van M en E 4 en M en E5?
    Alvast bedankt!
    lien.smets@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Waw tof! Zou ik deze fiches ook mogen gebruiken in mijn klas?
    Een hele grote dank u wel alvast!
    saartjeminnekeer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  81. wat een leuk materiaal. Ik zou de leesfiches ook wel willen gebruiken in mijn klas. Heb je er nog van andere niveaus? Alvast bedankt!
    wendy.van.breda@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Heel leuk, ik kan ze ook wel smaken: elienverschelden@gmail.com... ik had nog een vraag bij de leesmannetjes... waarvoor diende die juist? Voor woorden in de schrijven of?

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Veel interesse! mira_jansen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Prachtig! Deze zou ik graag gebruiken in mijn derde leerjaar.
    greet.van.wijk@molenholleke.be

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een fijn materiaal wil je delen! We zijn steeds op zoek naar materialen om het lezen aangenaam te maken en op een goede manier in te oefenen. We willen deze fiches dus zeker graag gebruiken.
    hilde.theuwissen@vbbolderberg.be

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wauw, prachtig en functioneel materiaal! Ik zou die leesfiches ook graag gebruiken. Alvast bedankt.
    karine.blondeel@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Als leerkracht eerste leerjaar heb ik wel interesse.
    ingedutre@proximus.be

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Deze fiches zou ik ook graag gebruiken. Alvast bedankt!
    els.colson@kodb.be

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik zou deze ook graag hebben. Joke.p@leieparel.be

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik wil ook graag de leestesten.
    anneleen.vertommen@dsbvb.be

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Heel graag 🙏. Dank je wel.
    Daisy_willaerts@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat een mooi werk, ik zou deze leesfiches graag willen inzetten. Zou je me ze ajb willen mailen? Alvast bedankt. Wieneke.roest@kansenkleur.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Waaw! Dit wil ik heel graag! F.geerinck@gmail.com 💘

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik ontvang ze heel graag! Echt knap materiaal! Nancy.vanreeth@dk.zoersel.be

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wat een mooi materiaal! Ik zou er heel graag mee aan de slag gaan in mijn derde leerjaar. Alvast bedankt! anneliesheyrman@gbsbeveren.be

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ook ik zou hier graag mee aan de slag gaan in het derde leerjaar. Ziet er allemaal super uit!
    delphine.bardijn@dekreke.be

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik ben ook geïnteresseerd!
    Zeer mooi materiaal!
    Groetjes Sarina
    sarinavanherck@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik zou het materiaal ook super graag willen inzetten in de klas. Kan je mij ook een mailtje sturen aub? stephanievanheupen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik vind je leesfiches super. Ik zou heel graag de andere ook gebruiken.
    Ideaal voor mijn anderstalige nieuwkomers. Alvast heel erg bedankt.
    Katriennottebaert@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik zou graag gebruik maken van je leesfiches. Ze zijn goed toe te passen in de klas! jufcharlottevb@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik zou heel erg graag je leesfiches in de klas willen gebruiken. Bedankt alvast!
    greet.uten@kabot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik zou graag je leesfiches willen gebruiken. Alvast bedankt!
    marianne.de.wilde@sgkei.be

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Opnieuw heel knap! Bedankt voor het vele werk.
    Ik zou graag de andere leesfiches ook kunnen gebruiken.
    vermeersch.lieve@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik zou de leesfiches heel graag willen gebruiken. zoekol@hetgroenelint.nl
    Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Mooi werk! Zou je de andere fiches ook naar mij willen mailen aub? elinelemajeur@hotmail.com
    ALvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Heel interessant om gedifferentieerd te werk te gaan! Wil je dit delen met mij aub, maxime@basisschoolmozaiek.be?
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Veel interesse! Knap materiaal
    evelien.jespers@zwaneven.be

    BeantwoordenVerwijderen
  109. hi, ook ik zou ze erg graag ontvangen voor de kinderen bij mij in de RT (en in de klas zou ik dit ook kunnen gebruiken!) Dank alvast Miriam (mmonchen@xs4all.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Leuk gedaan! Hier ook heel wat interesse!
    Zou je ze kunnen doorsturen naar fien.delanghe@gmail.com? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...