woensdag 8 november 2017

Tafelmapje in het nieuw!

Vorige donderdag zei ik jullie al dat ik mijn tafelmapje in een nieuw jasje wilde steken. Ik zocht eigenlijk gewoon naar een meer passende Stiltonprent en die toonde ik toen ook al. Nu heb ik alle voorbladen aangepast en die wil ik graag met jullie delen.

Het tafelmapje bestaat uit een mapje, een schrift en twee omslagen. Als mapje gebruik ik een kartonnen A5-klepmap met elastieken. Het volgende blad plak ik er op.


Wil je dit voorblad ook gebruiken? Download hieronder.


Op het schrift plak ik het volgende blad...


Wil je dit voorblad gebruiken? Hieronder kun je het downloaden.


In de map zitten er ook twee omslagen. Een rode en een witte. In de witte zitten alle 'makkelijke' tafelkaartjes. De rode omslag gebruiken de kinderen voor hun moeilijkste tafels.


Ook dit voorblad kun je gebruiken. Kijk snel hieronder.


Hieronder download je het laatste voorblad.


Voor de tafelkaartjes gebruik ik mijn eigen flitskaarten. De handleiding voorziet er ook, maar daar staan geen oplossingen bij en op een bijscholing hoorde ik dat dit wel bevorderlijk is voor de beelddenkers. De flitskaarten print ik veel kleiner af door een aantal bladzijden op één blad af te drukken. 





Ik probeerde alles nog eens te scannen, maar ik ben niet zo tevreden met de kwaliteit. Het geeft je wel een beeld van hoe ik te werk ga.
Je kunt dus met onderstaande documenten aan de slag, maar bovenstaande zijn net iets beter van kwaliteit.



Veel plezier met het materiaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...