maandag 23 juli 2018

Naamkaartjes voor je klas

In sommige dingen steek ik heel veel tijd, andere dingen maak ik dan weer heel snel. Zoals volgende naamkaartjes. Ik gebruik ze al jaren en ze komen altijd van pas. Ik gebruik ze om naast mijn klastaken te hangen (waarover later zeker nog meer). Er staat geen afbeelding op omdat er al genoeg prenten op mijn klastaken staan. Daarom hou ik mijn naamkaartjes bewust sober. 

Vroeger gebruikte ik ze ook nog voor mijn hoekenwerkbord, maar dit zet ik al een paar jaar niet meer in. Er komt dit jaar een uitgebreide keuzemuur, al weet ik nog niet of ik daarvoor naamkaartjes zal gebruiken. Ik hou jullie zeker op de hoogte.


Wil je deze naamkaartjes ook gebruiken? Dan kan dat!

Uiteraard kun je deze kaartjes ook in een pot verzamelen om namen te kiezen. Ik doe dat met mijn symbolen van Social Shuffle. Dit postje gemist, kijk dan snel hier.

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...