dinsdag 19 mei 2015

Klankkaartjes verzameld!

Ik had het hier al een paar keer over mijn klankkaartjes en vandaag verzamelde ik ze allemaal in een bijpassend doosje. Afwerken van projecten heet dit en ik word er stilaan goed in.

De kaartjes zien er als volgt uit...


En werden een tijdje geleden allemaal ingekleurd...


Nu staan ze netjes verzameld in mijn klas en wel hierin. Misschien moest ik nog wat beter mijn best gedaan hebben om de stickers op het sigarenkistje volledig weg te krijgen, maar ik had vandaag niet echt zin om te prutsen ;).

Dus bij deze al verzameld zodat ik ze snel ter hand heb, dat is voorlopig mijn prioriteit.





















Echt handige dingen om op de bank te kleven als kinderen met een welbepaalde klank blijvend moeite hebben. Ik kleurde ze voor jullie allemaal in en je vindt ze hier. Kleur je ze liever zelf in of vind je ze overzichtelijker in het zwart-wit, dan kun je die ook op mijn blogje vinden onder het tabblad klasmateriaal.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...