vrijdag 1 mei 2015

Voorblad woordzoekers

Aangezien ik weer bezig ben met mijn spelletjesdag maakte ik ook opnieuw een voorblad. Ik maakte eerder al eentje voor sudoku's (maar ik vind die nergens meer op de computer) en nu stak ik een voor de woordzoekers in elkaar. Op die manier kan ik makkelijk aan het bord weergeven wanneer de kinderen hier al dan niet mogen aan werken. Zo nemen ze gewoon een spelletjesmap en kunnen ze zelfstandig aan het werk. Dit kan op tal van momenten worden ingezet. Denk maar aan de lessen muzische als een groepje bijvoorbeeld eerder klaar is of tijdens de werolessen wanneer kinderen sneller klaar zijn met een individuele opdracht.


Wil je dit voorblad ook gebruiken? Kijk dan snel hier!

Binnenkort komt er een volledig jaarplan voor mijn spelletjesdag. Hou Gietjes Corner dus zeker in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...