maandag 5 mei 2014

Tafels oefenen met liedjes!

Via Pinterest vond ik hele leuke liedjes om te tafels in te oefenen. Eigenlijk zou je ze al in het begin - bij het aanleren - kunnen gebruiken, maar ik ontdekte ze nog niet zo lang geleden waardoor ik ze nu bij de herhaling en verdere inoefening opleg. De kinderen vinden het leuk en je hoeft niet altijd alles te herhalen met werkbladen. Tot nu toe was dit hier wel wat het geval, maar we evolueren elke dag.









Van de tafel van 10 slaag ik er niet in het filmpje op mijn blog te zetten, maar via deze link kom je op het juiste liedje.

Daarnaast bestaat er ook nog een tafellied (met alle tafels) en een tafelrap. Het tafellied zie je hieronder, de rap vind je via deze link.



Veel plezier met deze liedjes! Je vindt ze verzameld terug op mijn nieuw bord Klas - Rekenen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...