vrijdag 17 juli 2015

Brief onthoudwoorden

Ik heb hem al een hele tijd, maar blijkbaar postte ik hem hier nog nooit. Daarom doe ik dit vandaag aangezien we misschien allemaal weer op zoek zijn naar materiaal voor het komende schooljaar. Binnen de methode Kameleon wordt er met onthoudwoorden gewerkt. Die woordjes krijgen de kinderen op kaartjes mee naar huis. Om de ouders op een goeie en volledige manier in te lichten, geef ik ook ieder jaar opnieuw een brief mee.

Die ziet er als volgt uit...



Wil je deze brief ook gebruiken? Of vind je het een goeie basis om jouw werkwijze uit de doeken te doen? Kijk dan snel even hier en download de brief gratis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...