donderdag 23 juli 2015

Vlaggenlijn als vriendendienst

Als ik nu nog eens mijn doelen voor het jaar 2015 overloop, dan zie ik dat ik mezelf ook wat meer creatief wilde gaan uitleven. Dat lukt me niet altijd even goed omdat ik meestal met mijn job of met ons huis bezig ben. Gelukkig zijn er zo van die momenten dat het echt moet (omdat ik een cadeautje nodig heb) of is er iemand die me om een gunst vraagt.

Aangezien er op mijn blogje al een paar vlaggenlijnen zijn gepasseerd vroeg een vriendin me of ik er zo eentje op 'bestelling' wilde maken. Stefanie stuurde mij een afbeelding van het geboortekaartje en voor de rest kreeg ik vrij spel.


Ik drukte deze foto af en trok ermee naar de Meky Shop in Beerst (Diksmuide). Daar werd ik echt heel goed geholpen! Samen met mij gingen ze op zoek naar de beste kleurencombinatie en het maakt niet uit of je kieskeurig bent of niet, ze helpen tot je helemaal tevreden bent. Met mijn karakter is dat wel handig ;).

Uiteindelijk koos ik voor een leuk motiefje gecombineerd met een zacht blauw. De naam werd er met fel roze op geflockt en dit kleur kwam ook terug in het biaislint. Aangezien het maar een korte naam is, opteerde ik dit keer voor acht vlagjes in plaats van tien. Ik maakte de vlaggenlijn daarom ook wat korter. Uiteraard zijn hier heel veel mogelijkheden. 

Het lint zag er uiteindelijk zo uit...





Wil je zelf aan de slag? Ga dan snel eens naar mijn label 'Vlaggenlijn'. Daar vind je een volledig stappenplan om zelf een vlaggenlint te maken. 

Veel plezier!

2 opmerkingen:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...