zaterdag 25 juli 2015

Nieuw tussendoortje met Ice Age!

Via het label 'Tussendoortjes' kun je al heel wat dansjes vinden om even tussen je lessen uit te proberen. Ik moet zeggen dat de kinderen in mijn klas er jaar na jaar gek op zijn. Ze zijn het immers gewoon van in het eerste leerjaar en dus zet ik die traditie gewoon verder. De laatste maand van het schooljaar liet ik de kinderen zelf kiezen, anders pik ik er zelf eentje uit.

Meestal wordt bij mij Kidsfun opgezet, maar misschien is het volgende ook wel leuk. Voor de eerste graad is het filmpje misschien niet altijd even duidelijk, de tweede graad daarentegen zal zich helemaal kunnen uitleven. Daar ben ik zeker van!


Nog een fijne vakantie gewenst!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gietje, deze kende ik nog niet, hij is echt leuk. Ga hem zo snel mogelijk op mijn yurls-site zetten.
    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gietje, deze kende ik nog niet, hij is echt leuk. Ga hem zo snel mogelijk op mijn yurls-site zetten.
    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...