zaterdag 28 december 2013

Warme oproep!

Het is vakantie en dan zou ik niet zo vaak met onze school mogen bezig zijn. Moeilijk voor mij, maar gelukkig stond er gisteren een leuk uitstapje met vriendinnen gepland. Ik hield er weliswaar een slapeloze nacht aan over (vraag me niet waarom), maar ik ben wel blij dat we elke vakantie nog een datum proberen te prikken. Niet altijd evident met zeven juffen, maar na wat heen-en-weer-gemail toch altijd een feit :).

We praten over kids (zowel de geborene als de niet-geborene), maar uiteraard ook over ons werk. Hoe kan het ook anders? Ik hoor dan ook wat voor fantastische ideeën zij hebben en denk dan: waarom niet wat meer met elkaar delen? Ik probeer dit te doen met deze blog, maar jullie kunnen daar uiteraard ook aan meehelpen.

Daarom zou ik een warme oproep willen doen aan iedereen die Gietjes Corner bezoekt. Werkte jij iets uit en wil je het delen? Maakte jij een fantastisch knutselwerkje en ben je er supertrots op? Bouwde je een materiaalkast op voor jouw leerjaar? Werkte je een aantal boeiende hoekenwerkactiviteiten uit? Neem dan snel een foto en stuur de eventuele andere documenten door naar gietjescorner@hotmail.com. Een beschrijving van hoe je te werk ging, mag er natuurlijk ook altijd bij. Op die manier ben ik er zeker van dat we elkaar kunnen helpen. Alles is dus meer dan welkom!

Uiteraard is er ook plaats voor interessante blogs van juffen en meesters. Post hieronder dan een link of stuur die ook door naar gietjescorner@hotmail.com. Sommige staan al tussen mijn favorieten, maar ik kan ze uiteraard in het komende jaar nog eens extra in de verf zetten. Zo kunnen we hopelijk een schat aan informatie en materiaal verzamelen.

Ik kijk al uit naar jullie reacties!

Groetjes
Gietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...