dinsdag 15 januari 2013

Vriendschap...

In mijn opleiding kregen wij een schetsboek met zo'n honderd bladzijden. Voor heel wat studenten onder ons was het een hels karwei om die gevuld te krijgen. Ik zag er echter een uitdaging in. Alles wat ik op mijn weg tegenkwam, legde ik erin vast. Eentje ervan was deze zin.



Hij spreekt voor zich... Ik ben blij dat ik dat gevoel mag kennen!
Ik werkte hier gewoon met pastelkrijt en werkte van licht naar donker. De tekst werd met een zwarte pen genoteerd. Ooit wil ik me ook wel eens verdiepen in de wereld van kalligrafie, maar ik weet nog niet voor welk jaar dat zal zijn :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...