vrijdag 14 maart 2014

Een nieuw tabblad met tips voor uitjes!

Ik werk heel erg veel voor mijn klas, maar uiteraard is ook hier de boog niet ALTIJD gespannen. Ik ga af en toe op uitstap met vriendinnen en ik sta erop om elk jaar een reis(je) te maken met mijn ventje. Dat kwam er in onze beginjaren niet van, maar nu ben ik duidelijk de baas en zijn we al een paar jaar op rij weg geweest :).

Ik weet wat voor zoektocht het soms is om een leuk adresje te vinden en daarom wil ik de goeie - die ik heb ontdekt - uiteraard ook met jullie delen en dit doe ik op een nieuw tabblad 'Uit-tips'. Dit blad zal net iets minder uitgebreid zijn dan mijn 'Eigen lesmateriaal', maar misschien vind je er ook iets die jou wel aanspreekt!


Je vindt er voorlopig een paar leuke eetcafeetjes en een prachtig vakantiehuis in het Zuiden van Frankrijk, maar het is uiteraard de bedoeling dat mijn lijstje nog wat wordt uitgebreid.

Met het weekend voor de deur vond ik het een ideale gelegenheid om dit tabblad op te starten. Wie weet heeft er al iemand zin in een bezoekje aan De Stoepa of De Kluze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...