dinsdag 11 maart 2014

Nieuw tabblad 'Eigen lesmateriaal'

Aandachtige bezoekers zullen de afgelopen week/weken gemerkt hebben dat mijn tabblad 'Lesmateriaal' verdwenen was. Ik zat er al een tijdje mee in mijn maag, maar ik vond de tijd niet om het bij te werken. In de voorbije vakantie maakte ik er eens mijn werk van om al mijn eigen materiaal op een apart blad te plaatsen. Op die manier moet het een pak overzichtelijker voor jullie worden.



Het tabblad 'Lesmateriaal' komt ook nog terug, maar daar heb ik nog wat werk aan. Het is gewoon mijn bedoeling om heel duidelijk te stellen wat van mijn hand is en wat ik op het net vond of van een andere leerkracht kreeg. Alles wat op het tabblad 'Eigen lesmateriaal' staat, kun je gratis verkrijgen. Je hoeft alleen een mailtje te sturen naar gietjescorner@hotmail.com. Vraag gewoon niet te veel in één mailtje want dan durft Hotmail wel eens moeilijk te doen.

De afgelopen tijd heb ik al heel wat leerkrachten kunnen plezieren met materiaal en ik hoop dat in de toekomst nog vaak te kunnen doen. Ik had de laatste week wat minder bezoekers, maar wellicht lag dat aan de vakantieweek. Moest je nog tips of opmerkingen hebben over mijn blog, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen of hieronder je ideeën achter te laten.

Geniet van de zon en van mijn nieuw tabblad ;)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...