donderdag 16 augustus 2018

Themaplaten voor je kalender

Sinds jaar en dag gebruik ik ook themaplaten bij mijn kalender. Ik deelde ze hier ooit al eens, maar dat is al jaren geleden en ik denk dat veel huidige lezers die themaplaten hebben gemist. Ze zijn nochtans heel handig om belangrijke dagen even in de kijker te zetten. Ze zien er als volgt uit...


De volgende themaplaten heb ik gemaakt:
21 september: Begin van de herfst
Week van het bos
31 oktober: Halloween
1 november: Allerheiligen
2 november: Allerzielen
11 november: Wapenstilstand
11 november: Sint-Maarten
15 november: Koningsdag
Voorleesweek
21 december: Begin van de winter
25 december: Kerstmis
1 januari: Nieuwjaar
6 januari: Driekoningen
14 februari: Valentijn
Carnaval
Aswoensdag
21 maart: Begin van de lente
Jeugdboekenweek
Pasen
Tweede zondag van mei: Moederdag
Pinksteren
Tweede zondag van juni: Vaderdag
21 juni: Begin zomer

Wil je ze graag inzetten in je klas, dan kan dat!
Laat hieronder - in een reactie - je e-mailadres achter of stuur onmiddellijk een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com. Je krijgt ze zo snel mogelijk toegestuurd!

24 opmerkingen:

  1. Deze zou ik graag van jou gebruiken.
    Heel tof idee
    Lienthys@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, ik zou ze ook heel graag gebruiken. Alvast bedankt!
    toska91@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik zou ze ook graag gebruiken. Heel erg bedankt!
    Liesbeth_meysman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap, zou ik ze ook mogen gebruiken ?
    veronique.somers1@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik zou ze héél graag gebruiken!
    polfliet.sissy@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe wandplaten, zou je ze naar mij ook kunnen doorsturen? Alvast erg bedankt!
    nathalieclaessens@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer tof dat je deze wilt delen. Ze gaan zeker van pas komen. Alvast heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou ik ze ook mee mogen hebben aub? Bedankt om ze te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zou ik ze ook mee mogen hebben aub? Bedankt om ze te delen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan ik deze themaplaten ook krijgen? Alvast bedankt om te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zou ik de themaplaten ook kunnen krijgen? Ziet er super uit!!
    Alvast bedankt.
    ellen-desmedt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik heb ook interesse. Alvast bedankt! isabelle.de.coster@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk! ranivt@hotmail.com
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze heel mooi en zou ze graag zelf gebruiken. corstjenssofie@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze super leuk en zou ze graag gebruiken.
    miekelaevens@gmail.com
    Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw.. heel leuk, mag ik deze ook verkrijgen? emilie.dal@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! merelvleugels@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn super en ik zou ze graag gebruiken.
    Biancavds@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze zien er superinteressant uit. We zouden ze heel graag ontvangen om te gebruiken in onze school. Alvast hartelijk bedankt
    ortho@regenboogkoekelare.be

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beste Gietje

    deze platen zien er fantastisch uit. Zou je ze willen doorsturen naar carlomoens@outlook.com?
    Alvast bedankt.

    Carlo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beste,
    de themaplaten zien er leuk uit! Zo het mogelijk zijn om ze door te sturen?
    (katrijn5@hotmail.com)
    Bedankt!
    Katrijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Veroniek Van Autreve11 december 2019 om 21:03

    De platen zien er supertof uit!
    Kan je ze doorsturen aub. (veroniek.van.autreve@sjv.be)
    Alvast bedankt!
    Veroniek

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel tof!
    Zou je dit ook naar mij kunnen doormailen? michellekedeclercq7@hotmail.com
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...