maandag 29 augustus 2016

Slingerlezen tot in het allerlaatste puntje :)

Na de hele uiteenzetting van gisteren blijkt dat ik toch nog een heel klein iets vergeten ben. Het is zo dat ik na de croque-monsieurs (bij het lezen van 100 vlagjes) de kinderen een bladwijzer cadeau wil doen. Die deelde ik nog niet eerder op mijn blog denk ik. Met dit handig sjabloon kun je onmiddellijk aan de slag voor je eigen klas. Gewoon even de naam veranderen en eventueel Geronimo door jouw klasthema vervangen en klaar!

Een voorbeeld van de bladwijzer zie je hieronder!



Nog drie dagen en dan moeten we er helemaal klaar voor zijn :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...