zondag 19 november 2017

Gericht zoeken naar tafelblaadjes

Wellicht misten een aantal mensen mijn bericht van gisteren want het kwam wat laat op de avond. Daarom wil ik mijn blaadjes vandaag nog eens in the picture zetten. Maar niet zomaar, zonder iets nieuws natuurlijk. Voor wie gerichter op zoek wil gaan naar een werkblad rond de maal- en deeltafels, dan kan het volgende wel handig zijn.


Dit is de inhoudstafel van alle blaadjes die ik gisteren en een tijd terug met jullie deelde. 
Ik druk alles af op A5 zodat de kinderen deze blaadjes in hun tafelschrift kunnen plakken.

Met de eerste serie oefen je enkel de maaltafels...



en met de nieuwe van gisteren maal- en deeltafels!



Wil je graag bovenstaande documenten gebruiken? Kijk dan snel hieronder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...