dinsdag 1 mei 2018

Voorlaatste deel van Jip en Janneke!

Ik ben er al een tijdje mee bezig en sommigen onder jullie gingen er zelf al mee aan de slag, maar ook dit projectje was nog niet helemaal af. Daarom publiceer ik vandaag het zevende deel van Jip en Janneke. Er passeerden al zes delen de revue en binnenkort post ik hier ook het achtste en laatste deel.

Alle delen zien er als volgt uit...


Deze verhalen laat ik lezen tijdens het dobbellezen. Wanneer de kinderen nummer zes gooien, krijgen ze verhaaltjes voorgeschoteld. Het is de bedoeling om de leerlingen met meer dan alleen maar Jip en Janneke te laten kennis maken, maar daar hoor je later zeker meer over! 

Het overzicht van het dobbellezen ziet er zo uit...


Wil je dit overzicht ook graag in je klas gebruiken? Klik dan op de onderstaande link!
Als je nog meer uitleg wenst over de andere onderdelen van het dobbellezen, dan kun je terecht op mijn tabblad lezen. Nog niet alles is tot in de puntjes uitgewerkt, maar ik deelde toch al heel wat materiaal.

Wil je zelf ook graag aan de slag met Jip en Janneke en wil je deel 1 tot en met 7 toegestuurd krijgen? Stuur dan snel een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com!

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...