woensdag 12 februari 2014

Blanco honderdveld

Ik hou het kort vandaag want de griep deed gisteren zijn intrede. Overal pijn en wat koortsig. Niet erg genoeg om thuis te blijven, maar ik was toch blij dat ik vanmiddag wat kon rusten. Dus helemaal niets nieuws in elkaar kunnen boksen. Bij deze iets kan ik nog iets delen dat ik al een tijdje geleden maakte. Een blanco honderdveld!

Dit blaadje kan heel erg handig zijn voor allerlei oefeningen.
* Alle getallen kunnen worden ingevuld
* Tellen met sprongen kan hierop worden geoefend
* Een deel van het honderdveld zelf opvullen en dan laten aanvullen
* Tafels in verschillende kleuren laten invullen
* Raadseltjes geven en het getal laten invullen (zoek het getal met 5 tientallen en 8 eenheden,...)
* Enz.


Wil je dit werkblaadje ook gebruiken? Kijk dan hier.


Bron:
* http://l3.omerwattez.eu/index.php?page=82&section=3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...