dinsdag 18 februari 2014

Doelen dramatisch spel

Ik liet jullie eerder al weten dat ik me wat aan het onderdompelen ben in de wereld van de leerplandoelen. Er zijn leukere dingen, maar toch vind ik het leerrijk. De bedoeling is om voor ieder vak alle doelen waaraan ik moet werken op een rijtje te zetten. Aangezien ik geen vaste klas heb, is dat niet zo evident. Daarom ook dat ik voor muzische vorming een lijst voor elk leerjaar opmaak. Dan zijn er des te meer mensen waarmee ik dit kan delen!

Gisteren controleerde ik nog eens de doelen voor dramatisch spel en dit voor de eerste graad. Ik maakte een oplijsting van de doelen die bereikt moeten worden, maar ook van die waar er doorheen het schooljaar gewoon aan gewerkt mag worden.

Hieronder zie je  een voorbeeld van zo'n tabel. Ik controleerde ze nog eens voor de eerste graad en die kan ik dus al met jullie delen. Wens je dit document? Kijk dan snel hier.


Hou Gietjes Corner zeker in de gaten want ik deel later ook nog de doelen dramatisch spel van de tweede en de derde graad, maar ook alle andere doelen rond muzische vorming!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...