vrijdag 28 februari 2014

Na een opflakkering van klierkoorts en een stroomstoot netelroos... straks COMPLIMENTENDAG!

Ik wilde het jaartje rond maken... Niet dus. Ik had vorige week nochtans genoeg artikels geschreven om de volledige werkweek te vullen, maar het beest KLIERKOORTS kwam weer om de hoek loeren. Ik kreeg zaterdagavond echt een klop van de hamer en moest dus noodgedwongen alle 'vrije uren' in de zetel en in mijn bed doorbrengen.

Ik wil me hierbij dan ook excuseren voor de late antwoordjes op jullie talrijke mails en ik wil jullie daarnaast ook gerust stellen. Een paar dagen zonder Gietjes Corner is geen teken dat mijn ideeën uitgeput zijn :). Integendeel, ik heb de laatste dagen wel wat kunnen nadenken. Wat moet een mens anders doen als je naar het plafond ligt te staren...

Naarmate de week vorderde voelde ik me dag na dag een beetje beter. Tot ik vanmorgen heel erg rood opstond. Ik voelde jeuk over heel mijn lichaam. Het leek wel alsof ik in mijn nacht op een ver strand onder de blakende zon had doorgebracht. Het bleek echter geen zonneslag te zijn, maar een opstoot van netelroos. Ook dat nog... Blijkbaar iets gegeten waar ik een allergische reactie op deed of misschien heb ik me gewoon te veel opgejaagd aan het feit dat ik deze week al liggend doorgebracht heb.

Soit, ik hoop dat de gezondheidsproblemen nu stilletjes aan terug van de baan zijn en dat ik alles kan doen wat ik fijn vind. Er staan dan ook heel wat dingen op het programma.
Eerst en vooral wil ik even opmerken dat het morgen 1 maart COMPLIMENTENDAG is. Misschien moeten we daar met z'n allen gewoon even aan mee doen. Laat ons voor één dag vooral eens positief zijn. Een compliment krijgen doet iedereen immers deugd. Daarom ook dat ik hier expliciet Charlotte Lauwers wil bedanken want een paar dagen geleden kreeg ik van haar supermooie complimenten over mijn blog en mijn werk als leerkracht. Bij deze nog eens een dikke merci, Charlotte.



Daarnaast heb ik nog tal van plannen voor de komende vakantie. Deze berichten vind je hier de komende week/weken zeker:
* een overzicht van de maand februari
* de doelen van de resterende domeinen van muzische vorming
* een verslag van de literaire roman 'De schaduw van de wind'
* een verslag van twee andere boeken die klaar liggen voor de komende vakantie
* een recept
* een aantal spelletjes met de kaartjes tot 100 (die ik eerder al deelde)
* kaartjes voor de positietabel
* een aantal weetjes
* wandplaten voor maart
* ...

Hou Gietjes Corner dus zeker weer elke dag in de gaten!

Fijn weekend!


Bron afbeelding:
*http://www.missiris.nl/?attachment_id=954

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...