vrijdag 5 september 2014

Adreskaartje voor op de bank

In het tweede leerjaar moeten de kinderen hun adres kunnen schrijven. Dit blijkt elk jaar opnieuw een hele opgave te zijn. Daarom maakte ik volgend blaadje...


Dit kaartje (op tweede blad bijlage) vul ik zelf in en daarna plak ik dit op de bank van de kinderen. Ik vraag wel eerst wie met de linker- of rechterhand schrijft zodat ik het aan de juiste kant kan kleven.

Het is de bedoeling om ook nog een boekje te maken met zo'n kaartjes zodat de kinderen kunnen blijven oefenen doorheen het jaar. Dit komt later zeker nog op mijn blog.

Fijne laatste schooldag van de week!

1 opmerking:

  1. Dag iedereen,
    Ik zal je een geheim vertellen om rijk te worden met bitcoin-investeringen "een wijs persoon zou geld in zijn hoofd moeten hebben, maar niet in zijn hart. Elke dag is een dag van nieuwe beslissingen. Het is jouw keuze om rijk of arm te zijn & blijf worstelen, begin binnen 72 uur meer geld te verdienen met een legitieme en professionele handelaar zoals ik. Beleggingsplannen zijn nu open met een minimale investering van $ 200, je kunt $ 2000 verdienen in 72 uur.

    Investeer $200 verdien $2.000
    Investeer $ 500 verdien $ 5.000
    Investeer $ 700 verdien $ 7.000
    Investeer $ 1.000 verdien $ 10.000
    Investeer $ 2.000 verdien $ 20.000
    Investeer $ 5.000 verdien $ 50.000
    Investeer $7.000 verdien $70.000

    Mis deze duidelijke kans niet om uw financiële vrijheid te bereiken, degenen die nu nog niet klaar zijn om te investeren, zijn niet klaar om vervroegd met pensioen te gaan, zijn niet afhankelijk van één enkele bron van inkomsten, laat ons vandaag voor u handelen en beginnen met het maken van winst voor u. Neem contact met ons op via WhatsApp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...