donderdag 25 september 2014

Nog iets voor Boggle!

Ik toonde jullie hier eerder al mijn letterkaartjes en mijn schrijfblad voor Boggle.


Ik gebruik deze kaartjes in het tweede leerjaar niet omdat kinderen van die leeftijd nog niet makkelijk klanken met aparte letters kunnen vormen. Daarom gebruik ik mijn gewone letterkaarten. Op die manier oefenen ze ook nog eens de klinkers en medeklinkers.



Ik wil de kaartjes nu gaan bevestigen aan de klasmuur, maar daarboven wil ik natuurlijk nog een titel. Daarom maakte ik het voorbije weekend het volgende...


Van het moment ik alles heb uitgehangen, toon ik hier nog eens een foto. Ik zou ook nog graag een zakje voor de letterkaartjes maken, maar dat is ook voor de toekomst. Hou Gietjes Corner dus zeker in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...