woensdag 7 januari 2015

Dank u Carolijn Leisink!

Muzische is al sinds vorig jaar een prioriteit. Het is bij ons op school de bedoeling om goeie lessen uit te werken en die aan twee algemene doelen te koppelen. Ik publiceerde hier al een tijdje geleden dat lijstje doelen, maar ik moet zeggen dat ik de laatste maanden echt weinig tijd vond om verder aan te slag te gaan met dit vak. Er is ook elke avond zoveel te doen en ik wil wel meerdere vakken aanpakken.

Aangezien er morgen een uurtje muzische in de namiddag staat gepland - en ik eigenlijk ook wat gebruik wil maken van bestaand materiaal - ging ik vanavond op zoek. Het was de bedoeling om even Klascement te raadplegen, maar ik kwam al heel snel bij de website van Carolijn Leisink. Misschien kennen jullie deze al, ik ontdekte hem nog niet eerder!

Op de website staan niet alleen lessen voor kinderen van de lagere school, maar ook voor die van het middelbaar. Ik nam nog maar een snelle kijk en het lijkt me nu al reuze-interessant. Ik ben dan ook benieuwd of ik er enkele lessen voor mijn klasje kan van maken.





De aangeboden site zet ik ook meteen tussen mijn links, dan kan je die ten allen tijde terugvinden!


Bronnen:
* http://carolijn.leisink.nl/
* http://www.jufsamantha.nl/downloads/dagritme/ljv.php?vak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...