donderdag 22 januari 2015

Flockerdeflock deel 36!

In het verleden deed ik het wel vaker, maar de laatste maanden kwam ik er helemaal niet meer toe. Dat vond ik wel jammer want ik vind het namelijk zelf leuk om een cadeautje in elkaar te steken en ik denk ook wel dat de meeste mensen blij zijn met een kleine, leuke attentie. Daarom haalde ik de voorbije weken weer de flockfolie uit de kast en ik liet me weer heel even gaan.

Op het net zijn er heel wat ideeën te vinden, maar sommige worden wel met de Cameo uitgeknipt en niet met de hand. Ik kan je niet veel meer over die machine vertellen, alleen dat hij alvast op mijn verlanglijstje staat :).

Bon, het ging dus over een aantal cadeautjes met flockfolie. Er zijn uiteraard tal van mogelijkheden en in het verleden probeerde ik er al enkele uit. Je ziet ze allemaal onder mijn label Flockfolie en daar lees je ook hoe je ermee aan de slag moet of waar je dit leuk materiaal goedkoop kan bestellen.

Vandaag wil ik je gewoon nog een geboortecadeautje tonen. Ik maakte er in januari eigenlijk al twee, maar van het FCB-truitje voor Isaure heb ik jammer genoeg geen foto's. Ik hou het dan maar bij de rockromper van Lowy.


Gewoon geld geven vind ik o zo saai, maar wel makkelijk. Daarom zette ik het soms heel even van me af en nam ik een kaartje uit de kast en stak er wat briefjes tussen. Jammer genoeg geeft dat mij echter helemaal geen voldoening :). Ik ben dan ook blij dat ik in januari toch al twee keer wat tijd vrijmaakte. Op zich zou ik nu wel weer wat anders willen gaan doen de volgende keer. De mogelijkheden van rompertjes en flockfolie zijn helemaal nog niet uitgeput, maar voor mij is dat nu een veilige haven waar ik zeker nog op kan terugvallen maar geen uitdaging meer biedt :).

Maken jullie ook soms eens geboortecadeautjes die leuk en origineel is en waar je geen halve dag aan moet zitten prutsen? Dan zijn alle ideeën zeker meer dan welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...