woensdag 11 mei 2016

Aanstiplijst voor doelen schrift eerste graad

Het wordt misschien wat eentonig, maar ik moet echt wil dingen gaan afmaken in plaats van steeds opnieuw met iets anders te beginnen. Daarom doe ik gewoon voort aan mijn lessen schrijven en maakte ik nu een aanstiplijst voor de doelen schrift van het eerste en tweede leerjaar.

Alle doelen zette ik op een rij en ik maakte hokjes voor 64 lessen. Dit is niet helemaal duidelijk op de afbeeldingen hierboven, maar op elk blad staan dus 10 lessen. Op die manier kan ik telkens aanduiden aan welk doel/welke doelen ik wil werken en kan ik makkelijk het overzicht bewaren. Het is immers de bedoeling dat alle doelen aan bod komen en dit op een gelijkwaardige manier. Ik wil die doelen trouwens ook door de kinderen laten evalueren, maar daar vertel ik binnenkort veel meer over!

Wil je nu al aan de slag met deze lijst? Dan kan dat. Klik op onderstaande link en download GRATIS!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...