vrijdag 20 mei 2016

Flitskaarten tot 10 en 20

Ik toonde jullie bij start 36 van Gietjes Corner mijn flitskaarten tot 100. Nu ik dat blogpostje herlees, zie ik dat ik toen ook beloofde om nog andere flitskaarten met jullie te delen. Zoals zo vaak komt dat er dan niet meteen van. Bij deze stel ik vandaag de kaarten tot 10 en tot 20 tot jullie beschikking.

De flitskaarten zien er weer uit zoals degene hier onder, alleen zijn het nu deze tot 10 en tot 20. Ik maakte ook al de tafels en deeltafels en die mag je in 't korte verwachten, beloofd!


Ook interesse in de flitskaarten tot 10 en 20? Klik dan op de linkjes hieronder.

De flitskaarten plus tot 100 gemist? Ga dan terug naar het blogpostje van eind april:

1 opmerking:

  1. hallo laat je de kinderen zelfstandig oefenen met de flitskaarten of gebruik je het eerder klassikaal?

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...