vrijdag 6 mei 2016

Evaluatie schrijven met een positief sausje

Vorige week woensdag vroeg ik nog eens jullie raad. Ik ben dan ook heel erg blij dat er via Facebook behoorlijk wat interessante reacties kwamen. Het is inderdaad zo dat we altijd van het positieve moeten uitgaan en daar stond ik bij het opmaken van mijn evaluatie schrijven eigenlijk niet bij stil.

Daarom maakte ik nu een aangepaste versie. Volgend jaar start ik met het gebruik van de evaluatie hieronder en dan zie ik wel of hij doet waarvoor ik hem heb gemaakt :). Uiteraard hoor ik ook graag jullie verhalen! Aarzel dus niet om even te vertellen hoe jullie mijn materiaal inzetten! Daar ben ik heel benieuwd naar.

Vandaag dus een vervolg op schrijven en dit in de vorm van een positief evaluatieblad.


Wil je meteen aan de slag? Dan kan dat! Kijk snel onder de volgende link:


Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn en deugddoend weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...