maandag 16 mei 2016

Nieuwe boekenfiches!

Ik ben momenteel heel erg intensief met schrijven bezig, maar tal van andere projecten blijven hier ook nog op mijn bureau rond slingeren. (Hoe kan het anders?! :)) Omdat ik ook wel van wat afwisseling hou, las ik tussendoor nog enkele boeken uit mijn klasbibliotheek en daar maakte ik uiteraard weer fiches van. Er verschenen er al een vijftigtal (zie label 'Boekenfiches') en daar komen er vandaag nog een pak bij. Misschien vinden jullie deze wel handig om ook in je eigen klas in te zetten.

Moest je niet meer weten hoe mijn boekenfiches eruit zien... 


En hier is dan mijn nieuwe lading...

Nieuwe titels

Heb jij nog andere reeksen in jouw klas staan? Laat het me dan gerust weten. Ik mag er nog een aantal aankopen van mijn directeur en dan maak ik ook van die boeken fiches. Als dat niet handig is ;).

Tot morgen iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...