vrijdag 20 september 2013

Een moustache voor Warre

Deze week kregen we weer heuglijk nieuws. Er werd een kindeke geboren :). Vandaag naar het moederhuis getrokken en daarom snel nog iets in elkaar geknutseld. Deze keer niet echt tijdrovend, maar toch een mooi resultaat. Flockfolie en een 'rompertje', meer heb je niet nodig. Uiteraard hangt alles wel af van het geboortekaartje. Daar kun je veel info uithalen en die dingen kun je dan in je cadeautje verwerken.


Aangezien er op het kaartje een gigantische snor stond, ging ik op het net op zoek naar diezelfde snor. Ik vond hem via google en printte hem uit.


Ik plakte hem vanboven op de blinkende kant van de flockfolie en knipte alles mooi uit.



Ik legde een zakdoek over de snor en drukte een half minuutje met mijn strijkijzer op de snor. Dit is het resultaat!



Proficiat guys! Echt een mooie baby!

PS: Hoe je stap voor stap aan de slag gaat met flockfolie lees je hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...